Alberger Bökke voeren wijzigingen door: Afscheid fysieke galakaarten en invoer seizoensmuntjes
De galakaartverkoopcommissie van de Alberger Bökke is alweer druk bezig om de verkoop voor dit 55-jarig jubileumseizoen in goede banen te leiden.
De gala’s worden gehouden op donderdag 6, vrijdag 7, zaterdag 8 en zondag 9 februari. Sinds twee jaar is het lang in de rij staan voorbij, omdat is gestart met online verkoop. Om dit systeem verder te verbeteren zijn enkele veranderingen ten opzichte van vorig jaar doorgevoerd. Een belangrijke wijziging is dat vanaf dit seizoen geen fysieke kaart meer naar de leden wordt verstuurd.
Lidmaatschap
Het is noodzakelijk lid te zijn van de Alberger Bökke om mee te kunnen doen met de onlineverkoop. Aanmelden kan nog door uiterlijk 7 januari een mail te sturen naar: secretariaat@albergerbokke.nl, waarna een machtiging voor de automatische incasso van het ledengeld wordt toegestuurd. Deze dient ingevuld en ondertekend te worden.
Mail met nadere info
Belangstellenden die geen lid zijn, maar wel naar een gala willen kunnen diezelfde zondag om 12 uur bij café Morshuis terecht. De eventueel overgebleven galakaarten gaan dan in de verkoop.
Onderstaand de info uit de verzonden mail naar alle leden:
******
Beste lid van de Alberger Bökke,
Waarschijnlijk zit je alweer te popelen om naar onze mooie gala te gaan. De gala’s worden gehouden op donderdag 6 februari, vrijdag 7 februari, zaterdag 8 februari en zondag 9 februari. Zoals bekend is twee jaar geleden de online kaartverkoop voor de gala geïntroduceerd. Om dit systeem verder te verbeteren zijn enkele veranderingen ten opzichte van vorig jaar doorgevoerd.
Geen fysieke ledenkaart meer
Een belangrijke wijziging is dat geen fysieke ledenkaart meer wordt verstuurd. Dit is niet meer nodig omdat het lidnummer vanaf dit seizoen per mail wordt gecommuniceerd. Dit zal zijn in de week voor de online kaartverkoop, die op zondag 19 januari om 11:11 uur gaat plaatsvinden. Enkele dagen daarvoor volgt ook een mail met nadere informatie hoe te handelen bij de online kaartverkoop. Let op: de mailberichten kunnen in de spam terecht komen!
Voor maximaal 20 personen
Wij kunnen nu alvast zeggen dat één persoon voor maximaal 20 personen kaarten kan bestellen. Diegene kan bij zijn bestelling alle lidnummers van de personen uit de groep invoeren. De computer zal een foutmelding geven als door meerdere personen hetzelfde nummer wordt ingevoerd. Het is dus belangrijk om alle nummers van een groep bij de hand te hebben en deze goed in te voeren. Het is mogelijk dat een bestelling niet kan worden aangenomen omdat bijvoorbeeld de avond volgeboekt is. In dat geval wordt aangegeven voor welke dag er nog wel kaarten beschikbaar zijn. Wellicht is dat ook iets om op voorhand vast in de groep te overleggen, om alvast een alternatieve datum te hebben voor het geval de beoogde datum volgeboekt is.
Plaatsbespreking
Twee weken later, op zondag 2 februari vanaf 11:11 uur, is de plaatsbespreking bij Café Morshuis. Zij die geen lid zijn en wel naar de gala willen, kunnen diezelfde zondag om 12.00 uur bij Morshuis terecht. De eventueel overgebleven kaarten gaan dan in de verkoop. Voor de gala op de donderdagavond blijft de situatie met de vrije inloop ongewijzigd. Voor vragen over de kaartverkoop mail naar: secretariaat@albergerbokke.nl of bel Jacky Bijen (06-13901042) of Sjef Hagel (06-83407006).
******
Nieuw muntje
Om deze munt het verdiende afscheidsrondje te geven, kunnen ze dit seizoen nog bij de kassa worden ingewisseld voor de nieuwe munt – die rood van kleur is. Laat deze laatste kans dus niet schieten! De afsluitende dweildinsdag op 4 maart 2025 is tevens de allerlaatste dag dat beiden munten zijn te gebruiken. Vanaf het seizoen 2025-2026 is alleen te betalen met een seizoensmunt, waarvoor dan weer een nieuw exemplaar komt.